Báječná Lednice = památky + příroda + atrakce + služby
Dobrý den, vážení hosté, vítejte v Lednici (Světové dědictví UNESCO, biosférická rezervace, perla planety Země, zahrada Evropy, malé Versailles, malá Itálie, udržitelný rozvoj, kulturní krajina, turistika, ochrana přírody a zvířat).
Zámek Lednice - klasický pohádkový styl, založen ve 13. století, postupně přestavěn (gotika, renesance, baroko, novogotika). Přístup: přímým směrem od parkoviště.
Interiér zámku - nádherné originální zařízení, dřevěné schodiště, 3 okruhy (sály, apartmány, obrazy). Přístup: 1. okruh pravé křídlo zámku, 2. a 3. okruh levé křídlo zámku.
Skleník - velká konstrukce, 80 x 20 m, 250 druhů exotických rostlin, tropické a subtropické, krásné palmy a květy, nejstarší v Evropě. Přístup: na pravé straně zámku.
Zahrada - francouzský styl (a la Versailles), překrásné květiny, záhony, okrasné rostliny a keře, velké živé ploty. Přístup: vedle zámku vpravo.
Park - anglický styl (a la Windsor), 574 druhů stromů z celého světa, rybník, ostrovy, Minaret. Přístup: okolo skleníku za zámek.
Okolní památky - 37 památek, Maurská vodárna, Turbína, Minaret, Jeskyně, Aquadukt, Obelisk, Janohrad, Lovecký zámeček, Apollo, Nový dvůr, Tři Grácie, Rybniční zámeček, Svatý Hubert, Rendezvous, Kolonáda, Hraniční zámeček, zámečky Pohansko a Lány, Svatý kopeček, Dívčí hrady, Sirotčí hrádek, hrad a jeskyně Turold, Valtice, Mikulov, Břeclav, Věstonická Venuše.
Okolní příroda - modré obzory, hezké výhledy, zelené kopce, bílé skály, stepní flóra, vinohrady, lužní lesy, louky, cesty, stezky, procházky, výlety, toulky, trampování, chození, cyklistika, Pálava (Pálavské vrchy), Liščí vrch, koupání (Mlýnský rybník - Apollo, jezera Mušov a Nové Mlýny, koupaliště Břeclav a Mikulov, aquapark Laa an der Thaya).
Akvárium Malawi - 40000 litrů vody, stovky exotických ryb (piraně, rejnoci, murény). Přístup: hospodářská část zámku (levé křídlo), přes dvůr doprava.
Dravci Zayferus - 100 dravců (orli, supi, kondoři), prohlídka, letová revue. Přístup: okolo skleníku za zámek, před mostem doprava, 200 m.
Dravci Seiferos - 60 dravců (orel bělohlavý), prohlídka, letová show. Přístup: na velkém parkovišti dolů, přes most, rovně 100 m, doprava, 200 m.
Koně - jízdy pro dospělé i děti, koně i poníci, v sedle do krajiny, pobyty u koní. Přístup: Hippoclub, silnice z Lednice na Podivín, 300 m.
Kočáry - romantické projížďky parkem. Přístup: Turbína, Minaret, Janohrad.
Lodě - motorové pramice s posádkou, vyhlídkové plavby po řece Dyji, občerstvení, dětské hřiště. Přístup: Turbína, Minaret, Janohrad.
Motokáry GoKart - dospělí, děti, areál, půjčování, závody pro skupiny, bar. Přístup: Břeclav, třída 1. máje (silnice z Lednice na Břeclav, 8 km, v Poštorné u kostela doleva, 200 m).
Penzion Onyx - penzion, restaurace, komfort, vinný sklep, cimbál, oslavy, firemní akce, vinné stezky. Přístup: silnice z Lednice na Bulhary, 800 m od centra Lednice.
Hippoclub - penzion, farma, selská restaurace, příroda, oslavy, firemní a školní akce, hudba, koně, kočáry, jezdecké potřeby. Přístup: silnice z Lednice na Podivín, 300 m.
Penzion Jordán - útulný penzion, blízko zámku, vinný sklep, kola, parkoviště. Přístup: z radničního parkoviště rovně a doleva, z velkého parkoviště nahoru a doprava.
Hraniční zámeček - hotel a restaurace v nádherné zrenovované památce UNESCO, kongresový sál, sauna, fitnes, kola, bezbariérový přístup, klid. Přístup: z Lednice směr Valtice, po 3 km vpravo do Hlohovce, projeďte obcí k zámečku.
Restaurace Onyx - 50 jídel, velké porce, dětská a dietní jídla, racionální výživa, rychlá obsluha, bar, sklo, suvenýry. Přístup: nad velkým parkovištěm.
První samoobslužná restaurace v Lednici - zámecké pohoštění, jídla, cukrárna, pivní samoobsluha, hezký výhled. Přístup: nádvoří, skrz nebo kolem levého křídlo zámku.
Vinný sklep Jordán - starý 257 let, prodej, pergola. Přístup: z radničního parkoviště rovně a doleva, z velkého parkoviště nahoru a doprava.
Vinotéky - moravská vína, Hradební vinný sklep, prodej, cimbál. Přístup: Lednice - levé křídlo zámku nebo silnice na Podivín, Valtice - Vinařský dům nebo uvnitř zámku.
Sedlecká vína - naše vína pila královna Alžběta, slunná vína, vinný sklep, pergola, dětské hřiště. Přístup: z Lednice na Mikulov, do Sedlce, k Nesytu.

Informace, rezervace, objednávky, ubytování, stravování, atrakce, vinné sklepy, vínko, burčák, slivovice, cimbálové hudby, harmonikář, zpěvník moravských, českých a slovenských lidových písniček.